میناوند: از بازیکنی مانند طارمی بعید بود

میناوند: از بازیکنی مانند طارمی بعید بود


ملی پوش سابق پرسپولیس می گوید بازیکنی با قابلیت های فنی و اخلاقی مهدی طارمی نباید از تیم مانند پرسپولیس به القادسیه کویت برود.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: شرایط این روزهای تیم که اصلا تعریفی ندارد، هنوز وضعیت تیم مشخص نیست و در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت تیم مشخص شود، اگر همین الان هم بخواهند برای یارگیری و آماده سازی تیم اقدام کنند بازهم دیر است، در ضمن پرسپولیسی ها در حال حاضر بازیکن بزرگی به اسم کریم باقری را روی نیمکت خود دارند من نمی دانم چرا در پروسه یارگیری این تیم از تجربیات باقری استفاده نمی شود.

وی ادامه داد: من شنیده ام متاسفانه مهدی طارمی تصمیم دارد به تیم القادسیه کویت بپیوندد، باید از صمیم قلب بگویم که از این تصمیم به شدت متاثر شدم، بازیکنانی امثال طارمی و نورالهی از خوب های امسال پرسپولیس بودند، نکته مهمتر از قابلیت های فنی آنها، قابلیت های اخلاقی شان بود که فکر می کنم در بین فوتبالیست های ما زبانزد بودند اما نمی دانم چرا طارمی این تصمیم را گرفته است.

ملی پوش سابق سرخها ادامه داد: معتقدم این بازیکنان به دو دلیل مهم نباید این روزها از این تیم جدا شوند. اول اینکه امثال مهدی طارمی و احمد نوراللهی اسم و رسم شان را از همین پرسپولیس به دست آوردند بنابراین نباید با اولین فصلی که مطرح شدند و خودی نشان دادند و از این تیم جدا شوند، آنها باید حداقل تا جاییکه می توانند و منطقی است در خدمت هواداران پرسپولیس باشند. بازیکنان جوان قدرشناسی مانند این دو، باید همیشه خود را مدیون پرسپولیس بدانند.

وی ادامه داد: پس از آن هم باید بگویم نباید به اولین پیشنهاد خوبی که داده شد جواب مثبت دهند، مگر القادسیه چه تیمی است بابت بازی در آن کسی بخواهد پرسپولیس را ترک کند؟ درست است پول خوبی می دهند اما آنها می توانند با درخشش بیشتر خود، پیشنهادهای اروپایی و بهتری را برای خود بوجود بیاورند اما با حضور در اینچنین تیمی که اصلا تیم مطرحی هم نیست ادامه حضور آنها در سطح اول فوتبال منتفی می شود. بازیکنی که بخواهد از تیمی مثل پرسپولیس به القادسیه کویت برود اوج ناپختگی است.

میناوند در ادامه گفت: شنیدم صحبت از حضور امیر عابدینی در راس مدیریت تیم پرسپولیس است، باید بگویم این انتخاب یکی از بهترین انتخاب هایی است که می تواند در این زمینه صورت بگیرد، سال هایی طلایی را پرسپولیسی ها با امیر عابدینی داشتند و می شود دوباره آن افتخارات تکرار شود، البته اینجا باید بگویم نمی توان از زحمات مدیری مانند نژادفلاح گذشت که همه دیدیم در چه شرایطی تیم را تحویل گرفت و با بی پولی چگونه آن را اداره کرد.

او در پایان راجع به بازی دوستانه امروز گفت: ساعت 5 امروز، در زمین پیکان شهر دیداری دوستانه بین تیم رسانه ورزش و تیم هنرمندان موسیقی و سینما برگزار می شود، این بازی را به یاد 175 غواص شهید برگزار خواهیم کرد و فکر می کنم حداقل کاری که در راستای زنده نگه داشتن نامشان می توانستیم انجام بدهیم همین بود. آنها با فداکاری مثال زدنی خود، تا سال های سال و نسل های مختلف مدیونشان باشند. امیدوارم همیشه بتوانیم وامدار شهدای این سرزمین باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 11:30 | نویسنده : امیررضا خضرلو |